Jag och pappa

Jag börjar med att gnälla lite =( Idag när jag kom hem från IKEA där jag var med pappa kände jag mig helt ok så jag tog inga värktabletter. Jag snickrade ihop en minibyrå och tog sedan en kopp kaffe och en macka i soffan med Mita och kände att jag lägger mig en stund. Vaknade efter två timmar och det värker i benen och armarna som om jag blivit överkörd av en ångvält. Mita låg och slickade i kragen och jag blev irriterad på henne =((( brukar jag inte bli. Fått tatt tabletter nu så blir det snart bättre, gillar det inte alls att det värker så och jag måste knapra piller hela tiden =/  Fan!!!

Som jag nämt så var jag på IKEA med pappa idag =) det var roligt och jag fick handlat lite hihihi konstigt vore det annars =) Vi hade en trevlig dag med frukostfika efter en runda på möbelavdelningen. Sedan så blev det nedervåningen och det gick bra hela väge igenom, det var inte så mycket folk vilket va skönt. Blev nog några saker mer än jag tänkt mig men de kommer att göra det mysigt i höst så de får vara värda det =)

Mitas kastrering var jag lite orolig inför och det var inte obefogat. Hon har infektion i såret som varar och får penicillin och får gå med krage tills det har läkt. Jag måste tvätta igen ser jag så det inte kleggar ihop helt och hållet.

Denna väskan fick jag av min moster Mona i födelsdagspresent och jag bara älskar den =) Har mina stickningar i den =)
Här fångade jag pappa med en del av lasten =)
Här inspekterar pappa lasten så den sitter säkert.
Denna bilden av mig e inte vacker =/
Ja det var detta för denna gången. Hare gôtt!!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

läste i din blogg att du skulle till the studio i juli...blev det några snygga kort? var själv där igår- riktigt snygga kort blev det men inte billigt men värt priset!!!

2008-08-31 @ 23:36:56
URL: http://josefineri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0