Det funkar

Hittills så är det ok, jobbar inte så mycket på det nu men antar att det kanske kommer senare. Jag har stöd från grannen vilket gör mig glad =) och mamma med såklart. Undrar vad resultatet resulterar i? Blir det som jag har tänkt mig? Hoppas det i alla fall =)

Idag så hade jag tvättid kl 07.00 %(  men masade mig iaf ner och fick i gång två masiner sen så stapplade jag upp till sängen och där slocknade jag till 11.50, 20 minuter in på nästa tvättid men det stod ingen och väntade när jag kom ner så jag skyndade mig att få ner den våta tvätten i väskan och torka av maskinerna sen smög jag fort som bara den ut och upp till mig. Hujja vicken låååång mening  de blev hihihi!!! Har surfat bort dagen i soffan vilket har vart skönt fram till på kvällen, då började jag känna mig grinig och katterna busade som vanligt men jag tyckte nog att de va lite jobbiga. Började fundera på varför jag va grinig och då sög det i magen och jag fick alltså sätta mig och äta, sen blev det bättre. Strök sängkläderna innan jag la på dom =) härligt att lägga sig i nystrukenbäddad säng. Ringde mamma och frågade om jag och Astrid fick komma och hälsa på och det fick vi. Jag tar med Astrid för hon ska få gå ut om det inte vräker ner regn så att hon får lite stimulans och blir riktigt trött. Mita får inte gå ut förrän hon är kastrerad och vaccinerad, hon får inte bli sjuk igen för då får matte spelet. Yava vill jag inte ta med för hon är lite rädd ute fortfarande och då vill jag inte surra till det i huvudet på henne med att låta henne vara på nytt ställe. Vet att jag hade med henne ut en gång i vintras hos mamma och det var för att se hur hon reagerade på snön, vilket va jobbigt tyckte hon och ville in. Så hon får vara hemma. Näe nu stoppade det så då frå de räcka. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0